понеділок, 14 листопада 2016 р.

Природа так про все подбала, що повсюди ти знаходи...

Я- ВЧИТЕЛЬ, Я- ОСОБИСТІСТЬ ....



Я-учитель! Ці два слова уже змушують задуматись, зазирнути у власне серце і подумати про себе…
Вчитель-це покликання?  Це стан душі?  Це дар?
З моменту отримання диплома педагога пройшло чимало років - і мій шлях привів мене таки до школи. Скільки внутрішньої боротьби було на цій дорозі: пошуки, сумніви, тривоги, запитання «бути чи не бути?», а якщо бути, то яким учителем?
Дякую Богові, що у своєму житті я мала добрих вчителів, які послужили мені гідним прикладом лідерства та особистісних якостей.
І ось я- вчитель! Я- вчитель біології. «Біос»- життя, « логос»- наука…Щодня переді мною, наче під мікроскопом, дитячі серця, які потрібно запалювати, сіяти в них знання…
Щодня все більше відчуваю, наскільки це відповідально! Ти працюєш з дитячими душами, тому не маєш права на помилку! Щодня ти сам маєш бути добрим учнем, аби мати з чим прийти на урок. І тут не йде мова про мегазнання. Сучасні учні своїми гаджетами без проблеми шукають інформацію, тому тут головне їм допомогти не загубитися, скерувати, направити. У той же час, учні потребують мотивації, підтримки, вони вбирають кожне твоє слово, фразу, оцінюють вчинок. І ти вже думаєш:      « А що для них важливіше: наука чи життя?» І з кожним днем я все більше розумію, що це  саме я у них під мікроскопом… А кого вони там бачать? Вчителя ? Особистість?..
Міністр освіти Л.Гриневич в одному з інтерв’ю сказала: Неможливо навчати сучасних дітей так, як вчили нас». У 21 столітті інше покоління дітей, по-іншому сприймає світ, опрацьовує інформацію. Ми теж мусимо змінюватися. Я повністю з цим згідна. Тому у своїй діяльності рівняюсь на вчителів, у характері яких є лідерство, критичне мислення,ентузіазм, натхнення;  на вчителів ,які вірять в Бога, Україну та в можливість змінювати її на краще!!!

На стінах при вході до міністерства освіти великими літерами написана цитата Н. Мандели «Освіта –найпотужніша зброя, аби змінити світ». Я вважаю, що нова українська школа- це і є частина безпеки України.Як на мене, прийшов час це усвідомити і цим скористатись…а місце і роль вчителя тут важко переоцінити…

Немає коментарів:

Дописати коментар